piątek, 3 lutego 2012

marzenia.

"Szara myszka"
Te dwa słowa pasują
Do kogo?
Oczywiście że do mnie
Właśnie taka jestem
Nie wyróżniam się
zwykła, normalna
Ale nie chce być już taka
Chce się wyróżniać
Przyciągać uwagę
Che być inna
Chce to zrobić dla siebie
Udowodnić sobie
że ja też potrafię.

Codziennie obiecuje sobie, że się zmienię, że będę bardziej odważna, nie będę patrzeć w przeszłość. Ale nie potrafię.  Cały czas mam przed oczami śmiejących się ze mnie ludzi. W podstawówce i gimnazjum zawsze się ze mnie śmieli że jestem gruba dlatego ten brak pewności siebie teraz. Nie czuje się ładna ani atrakcyjna chociaż według innych dużo schudłam. Chciałabym być piękną, pewną siebie kobietą, ale zdarzenia z przeszłości mnie blokują. Boje się że znów mnie wyśmieją. Jestem w nowej szkole, powinnam zaczynać wszystko od początku, ale ja się chowam pod zwykłymi zazwyczaj czarnymi ubraniami i nie potrafię wybić się ze skorupy.  Chciałabym być ładna, jak idę chodnikiem żeby faceci się za mną oglądali. Chciałabym chociaż raz poczuć jak to jest. Chciałabym poczuć że jestem piękna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz