środa, 8 lutego 2012

^^

Jak się okazało, to ona zdradziła go pierwsza, gdy on był na imprezie ona siedziała sobie ze swoim byłym. Jej koleżanka się wygadała. Był wkurzony trochę, ale powiedział że mu to lata. 
Przeprosił mnie również za to co zrobił w kuchni, że mnie pocałował, ale powiedział że bardzo tego chciał i nie mógł już wytrzymać ^^ Zapytałam go czy żałuje, że to zrobił a on powiedział że nie :) Wymieniliśmy się nr telefonami i piszemy cały dzień ze sobą. Dziś ma ważny turniej i zdaje mi cały czas relacje. Lubię z nim pisać, a gdy widzę że mam SMS-a od razu uśmiech pojawia się na mojej twarzy. Pisał mi wiele miłych rzeczy. Nawet był zazdrosny gdy powiedziałam mu że jakiś pan zaczepił mnie na ulicy.



A i jeszcze jedno, dziś mija rok jak mieszkam w nowym domu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz