poniedziałek, 23 stycznia 2012

Na poczatek.

Tak na początek coś o sobie. Jestem Angelika, ale wszyscy mówią na mnie Andzia :) mam 17 lat, chodzę do szkoły, pozornie jestem zwykła nastolatką. Uwielbiam spiewać, tańczyć.

Każdemu sie wydaje że mam dopiero "naście" lat i nic nie przeżyłam, a tak naprawdę to ten okres jest dla nas najtrudniejszy. Właśnie wtedy nadchodzi czas na poszukiwanie swojej drugiej połówki, okres buntu.

Najgorsza rzecz jaka mnie w zyciu spotkała to chyba to że w powodzi w 2010 roku straciłam dom. Ale o tym nie chce pisać.
Chłopaki którzy do mnie zarywali robili to tylko po to żeby mnie zaliczyć. Przez pół roku chodziłąm z takim Krzyśkeim. byłam zakochana po uszy. Szanował mnie, był dla mnie miły. Ale zerwaliśmy, powód jaki mi podał to "znalazłem pracę, nie będe miał dla Ciebie czasu". Czyli tak naprawdę prawdziwego powodu nie znam, ale trudno nie będę dociekac prawdy.

Na tym blogu będę pisać o tym co czuje, co przezywam. Będę wyrzucać wszystkie smutki. Będzie to forma "wyżycia" się. Uspokojenia. Możliwe że będę publikowała na tej stronie wiersze, jesli uda mi sie stworzyć coś ładnego.

1 komentarz: